IGNORING My CRUSH For 24 HOURS To See How He Reacts **FUNNY PRANK**🙉😡|Symonne Harrison

Symonne Harrison

952 миӊ. көрүүлөр143

    Hi guys it's Symonne Harrison (aka one of @Piper Rockelle best friends)! In today's video you'll see my first prank on my crush, ignoring my crush for 24 hours to see how he reacts challenge, funny prank. Thats right guys today I invite Piper Rockelle to help me prank on my crush, Ayden Mekus. So in todays prank Piper and I ignore my crush for a whole 24 hour challenge. This prank on my crush was so funny, and stay tuned to see ow my crush Ayden reacts. in this 24 hour challenge Ayden even calls Piper boyfriend Lev Cameron to help him get though this challenge. For more videos like this please LIKE and SUBSCRIBE! Screen shot your favorite part and tag me in it on Instagram, I'll be reposting some! XOXO- Symonne
    #funny #prank #crush
    vvvvVVVV MAKE SURE YOU CHECK OUT MY LAST VIDEO VVVVvvvv
    Last To Say NO To The DARE WHEEL CHALLENGE **She Kissed My Crush** 💵💋
    kgup.info/get/g6SCoKzUqpmho6k/video
    --------(Make sure you SUBSCRIBE)----------
    kgup.info/must/Wi4rMMVPzgcJIropw_M-Ig.html
    MY INSTAGRAM: symonneharrison?hl=en
    MY TIK TOK: vm.tiktok.com/sFL2wn/
    MY PRODUCT: www.bearonthechair.com/
    MY PRODUCT'S INSTAGRAM: bearonthech...
    BOOST ME ON FAMOUS BIRTHDAYS! : www.famousbirthdays.com/people/symonne-harrison.html

    (((((((((((My Friends In This Video)))))))))
    Piper Rockelle:
    kgup.info/must/Yfbq37VGb-07tDS0FGtsPw.html
    Lev Cameron:
    kgup.info/must/fXI3c8AWF3smkqRM2Iiaxw.html
    Sawyer Sharbino:
    kgup.info/must/NNAWP6LWbkgQm2ta8PV1Hw.html
    Connor Cain:
    kgup.info/must/5rK3grepq9TCUgdD5AYv1A.html
    Ayden Mekus:
    kgup.info/must/hMLmVuElASTNV4nybq0FCg.html
    Jentzen Ramirez:
    kgup.info/must/oCB5pbeNAvc_a_OWHM2kmQ.html
    Emily Dobson:
    kgup.info/must/LyQ8l3LVegc2G5jGV1W7VA.html
    Claire Rocksmith:
    kgup.info/must/nZi9vkMwWITlqqFXBTOE0w.html
    Hayden Haas:
    kgup.info/must/H-67MurivaKoeCjMNz3hjA.html
    Jena Davis :
    kgup.info/must/YIWAl9CEgVeIY8P8lHZdEQ.html
    Remember- it's not if...it's when

    күнү жарыяланды 5 ай мурун

    Жорумдар

    1. Symonne Harrison

      Hi everyone!!! Thanks for your support. Have all of you subscribed yet? Turn on your notifications? If not..what are you waiting for? Join my crazy life and fans--I love all of you so much!!!

      1. Iqbal Kashif

        @musaonce I love you I got all your merch

      2. Juan Lowe

        Hi am a girl sorry for the j my dad's account I am a super fan

      3. Madison Harvey

        I have done all of it that u said

      4. Amanda Lucas

        I love u

      5. Ffggh Ghhj

        Hiii

    2. Jessy O

      Claire: Girls day Editor: Girls Day!!!!

      1. Jessy O

        Editor just called Auden prank 😞😔

    3. the girls

      Hunter called him ugly 😂

    4. Donnie Jeter

      Cute prank I liked it

    5. Talia

      It's the editor for me,he said something ugly in the background, the editor is something else😂😂

    6. Sk Maidul Islam

      give her dislike

    7. Marleigh Perkins

      I like Aydens confidence to end this

    8. Marleigh Perkins

      Ok sowy Symone I’m on Aydens team I feel kinda bad for him

    9. Peiyton Noble

      River river west of west river and river

      1. Peiyton Noble

        Peiyton

    10. Robin Benjamin

      I feel so so bad for him

    11. Robin Benjamin

      I love y’all so much

    12. Zenaida Varela

      Zenaida 😠😡🤬🤯😭😢😩😩😧🤫😺💄💋👄🦷

    13. Unicorngirl77

      XD🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    14. Myra Parmar

      and what did he do to deserve this?

    15. zeqie Zendeli

      😍😍😍😍

    16. hak

      I feel so bad for him

    17. Isabella Granville

      Prank 😁😁😁😁😁omg

    18. Eles Bearシ

      Ayden looked like he was gonna cry I felt so bad lol

    19. B Mac

      Symonne nice ingoring ayden was that hard or not😎😎😎😎😎😎

    20. Natalie wood

      Ayden prank her ♥︎

    21. jy fyi

      Why did breakup😭😭😭😭😭

    22. Kugan Gunarathinam

      sayden is a beautiful couple

    23. Salma Khattab

      Does AYDEN Have Any March

    24. Ali Vskn

      Can we just appreciate how she made her video exactly 13 minutes long? Btw symonne I love your videos !

    25. Lasitha Nyjil

      Hey symmone how are u ?

    26. Nazzzy Ahmed

      Symonne I just started watching u guys an u since august and I really enjoy ur vids❤️

    27. Daryl lee

      Aw poor ayden

    28. Farzaanah Chetty

      Editor:She's complementing his. All the boys :😮😮😮😮😮 Me:Never complement another guys hair infront of another guy

    29. Farzaanah Chetty

      Noah Beck isn't even cute😏

      1. bertram winkle

        ..

    30. Iqbal Kashif

      I feel so bad for ayden

    31. James Hrycaj

      I'm a girl tho btw

    32. James Hrycaj

      Symonne is so beautiful and chill

    33. Yasmine Bolt

      4maanden ago

    34. Alyea Fardosse

      Lol symmone never even pranked ayden he knew it from the start! Symmone you need to upgrade you pranking skills

    35. Shannon Yamada

      hi

    36. aliyah mamone

      The fact that she made Ayden run 1 mile was so funny

    37. Davida D

      the fact that he chased her on the scooter 😂

    38. Monyoudom Pol

      poor AYDEN

    39. Sigrid Edmund

      Omg

    40. Juan Lowe

      Omg I would die just to see you and the squad ps me a girl sorry about the j my dad's account can I see you 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

    41. Reema Ziyad

      But look at he’s face SO CUTE I feel so bad🥺🥺🥺🥺✌🏻

    42. Reema Ziyad

      I loved when he chased she so adorable😍🥰😘🤩🥺

    43. Deli Cacıklar

      i felt bad for ayden when he had to run and when u guys took his 🍱 food. :(

    44. priscilla arias

      WHEN HE WAS CHASING HER!!! 🤣🤣

    45. taylor buis

      symonne is a pretty girl

    46. Cheyenne Grace

      Omg a frechip I was laughing so hard

    47. Mia Leah Gamer

      (You gotta be a man) bruhh... I laugh Hard hahhahah

    48. Preciousgrace_0823@yahoo.com Crisrose2008

      I was like I was like awww Ayden so sad😥😥😥😔😔😔

    49. Eden Williams

      I weak ayden

    50. Fun Time with Gwen

      Omg free chips Me: AHAHAHAHHAAHAHAHAHAHA

    51. Phea Run

      they are so cute together AHHH ! lol symonne is so so cute!!!!^-^

    52. Star girl yaa

      I love this 🤩🤣🤣🤣🤣💗

    53. sosaa

      So I’m going home eMaybe we can go to make Donald’s

    54. Zobia Creation

      Symonne is cute And with a sweet heart ♥ Syden Made For Eachother I want to see them official

    55. Maria Sigaran

      It was a prank

    56. Maria Sigaran

      Simone that you call your boyfriend that's so rude that your boyfriend if you like him you're not supposed to do that I don't like your channel is even

    57. Piper Rockelle

      Symoone is the best person

    58. Unbelievablegaming

      I feel so bad for ayden🤣🤣🤣🤣🤣

    59. Whitney Parker

      You too are so cute together

    60. Akane Playz

      Ayden was almos about to cry

    61. shayanne huang

      I felt bad for ayden he is so sad becuase ayden is so sad thats why i feel bad for ayden

    62. ßrittni

      Haha!!! This was soo funny

    63. Gisele Afrakoh

      Whatever lev and jentzen said came true 😂😂😂

    64. Zuppp Men

      So funny

    65. LilyAngleQBubliie :3

      Hello I have been a fan for 2 years!!!

    66. Ram Abbu

      And Ayden and Smonneny are so sweet and positive

    67. Ram Abbu

      I feel so sad when Adyen is down.... But challenge is a challenge u gotta be bold

    68. Aprajita Kochhar

      She could ignore him so badly

    69. Tahira Rashid

      Symonne is weird no offense

    70. Novelle Gan

      I like to see this video and I love it

    71. The Bff squad! with colors

      I couldn't stop laughing when she left him to run 🤣 😂

    72. Anushka Mohite

      I loved Ayden's reaction lol 😆 😂 🤣

    73. Kayla Poppe

      you are soo CUTE. AAAAAA

    74. All Alina

      I just saw piper on a LIKEY add

    75. Andres Perez

      Hi

    76. TrishaDenise891

      guys i feel bad about ayden that his been ignored and yeah its kinda funny but i still feel bad about and Symonne i am not mad ok i know its just a prank but yeah

    77. Olivia Birthwright

      When she is literally so sweet

    78. Dagmawi Teddy

      Symonne I like your hair

    79. Random_vids

      DID SHE SAY "he deserves better.." HUH?

    80. MrSkokularamanan

      🙈🙉🙊

    81. Lorlene Atencio

      Aww poor Ayden

    82. Joyce Veronica

      When lev said u got to be a MAN i was like yep I love lev and jentzen was like YEAH it was like I was in heaven

    83. Nena Martinez

      Love how they don't want to do something like she did not want to call Sawyer cute but she is making herself do it why does she just not do it and do something else

    84. Mimi Richey

      When the editor said something really ugly in the background I was dying from laughing LOL🤣😂🤣😂😂☺😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣🤣

    85. Semina M

      I Feel So DAB

    86. Sahil Goyal

      These guys always gonna stay crush nothing more than that 😂

    87. Olivia & Wyatt Berry

      Poor Aden

    88. Samantha mcfall

      Np

    89. Rosa Solares

      Its funny that lev isn't getting mad at his girlfriend

      1. Rosa Solares

        Piper

    90. Anitusimeri Pualilo

      I know Ayden he is in the dhar Mann

    91. Allyson playz

      These videos are fake they staged the videos

    92. Devil Girl

      He is super cute......👀😍

    93. Ayaana Singh

      ayden is lucky to have symmone because she is super cute and an adorable girl

    94. David McCullough

      Symonne is just sweetest I love her so much she my fav out squad I love all of them but she just so chill and I love that bout her 😄

    95. FNR Boxzd

      Ayden is so lucky to have you as a friend

    96. Izzi Wizzy

      Sorry but who the hell is the guy on the cover of this video?? 😂😂😂

    97. Latoya Peters

      I love the end of ur videos because of the song

    98. PrincessAlicePlaysRoblox

      Aww poor ayden 😔😔😔😔😔

    99. Emilia Ciupa

      This is funny

    100. Ja neish Banner

      Hi